Εγγύηση Προϊόντων

Εγγύηση Μεταχειρισμένης Συσκευής Smartphone

Η Cyberwise παρέχει εγγύηση διάρκειας τεσσάρων (4) μηνών από την ημερομηνία της αγοράς για όλα τα μεταχειρισμένα Smartphone που πωλούνται από το δίκτυο της (εφεξής «προϊόντα»).

Α. Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΥΠΤΕΙ

Η Cyberwise παρέχει εγγύηση για  τα προϊόντα που έχουν πωληθεί μέσα από το δίκτυο καταστημάτων της.

Η εγγύηση παρέχεται για μια περίοδο τεσσάρων (4) μηνών για Smartphone από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας, κατά τη διάρκεια της εγγύησης, ο πελάτης έχει τα δικαιώματα που προβλέπονται παρακάτω υπό Γ. μέσω των τοπικών σημείων εξυπηρέτησης της Cyberwise.

Β. Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ

α) Ελαττώματα σε αναλώσιμα μέρη, όπως προστατευτικές επιστρώσεις, τα οποία έχουν σχεδιαστεί ώστε να φθείρονται με την πάροδο του χρόνου.

β) Αισθητική φθορά, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, αμυχών, χαρακιών και σπασμένων πλαστικών μερών ή θυρών.

γ) Ελαττώματα ή δυσλειτουργία η οποία οφείλεται στη χρήση του προϊόντος σε συνδυασμό με ένα άλλο προϊόν.

δ) Ελαττώματα ή δυσλειτουργία η οποία οφείλεται σε ατύχημα (πχ πτώση του προϊόντος), κακομεταχείριση, εσφαλμένη χρήση, επαφή με υγρό, πυρκαγιά, σεισμό ή άλλη εξωτερική αιτία.

ε) Ελαττώματα ή δυσλειτουργία  η οποία οφείλεται στο χειρισμό του προϊόντος αντίθετα προς τις οδηγίες του εγχειριδίου χρήσης του εκάστοτε κατασκευαστή, όπως αυτές αναφέρονται στην ιστοσελίδα του εκάστοτε κατασκευαστή, τις τεχνικές προδιαγραφές ή άλλες δημοσιευμένες οδηγίες για το προϊόν από τον εκάστοτε κατασκευαστή.

στ) Ελαττώματα ή δυσλειτουργία η οποία οφείλεται σε εργασίες επισκευής/ συντήρησης (service) (συμπεριλαμβανομένων αναβαθμίσεων και επεκτάσεων) οι οποίες εκτελέστηκαν από άτομο το οποίο δεν είναι εξουσιοδοτημένο να ενεργεί για λογαριασμό της Cyberwise.

ζ) Ελαττώματα ή δυσλειτουργία η οποία οφείλεται σε επέμβαση επί του προϊόντος από οποιονδήποτε με συνέπεια  να μεταβληθεί η λειτουργικότητα ή οι δυνατότητές του, χωρίς την έγγραφη άδεια της Cyberwise.

η) Ελαττώματα τα οποία οφείλονται στη συνήθη φθορά λόγω χρήσης ή στην φυσιολογική παλαίωση του προϊόντος.

θ) Εάν από το προϊόν έχει αφαιρεθεί ή σβηστεί ο σειριακός αριθμός ή εάν το προϊόν έχει κλαπεί ή η Cyberwise έχει βάσιμους λόγους να πιστεύει ότι το προϊόν έχει κλαπεί, βάσει πληροφοριών οι οποίες της έχουν παρασχεθεί από τις αρχές επιβολής του νόμου.

Γ. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας, κατά τη διάρκεια της εγγύησης, η Cyberwise, κατά τη διακριτική της ευχέρεια:

(i) θα επισκευάσει το προϊόν  χρησιμοποιώντας καινούργια ή μεταχειρισμένα ανταλλακτικά εξαρτήματα τα οποία ισοδυναμούν με καινούργια ως προς την απόδοση και την αξιοπιστία. ή

(ii) θα αντικαταστήσει το προϊόν με ένα προϊόν το οποίο είναι κατ’ ελάχιστον λειτουργικά ισοδύναμο με το προϊόν και το οποίο έχει κατασκευαστεί από καινούργια ή/και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά εξαρτήματα τα οποία ισοδυναμούν με καινούργια ως προς την απόδοση και την αξιοπιστία.

Δ. ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση κατά την οποία η Cyberwise επισκευάσει το ελαττωματικό προϊόν, ισχύουν τα παρακάτω:

ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ  ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ, ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.

Προτού προσκομίσετε το προϊόν για σέρβις βάσει εγγύησης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ξεχωριστά αντίγραφα ασφαλείας του περιεχομένου που είναι αποθηκευμένο στο μέσο αποθήκευσης, να απομακρύνετε όλες τις προσωπικές πληροφορίες και να απενεργοποιήσετε όλους τους κωδικούς πρόσβασης ασφαλείας. Το περιεχόμενο που βρίσκεται στο μέσο αποθήκευσης του προϊόντος  ενδέχεται να διαγραφεί, να αντικατασταθεί ή/και να διαμορφωθεί εκ νέου κατά τη διάρκεια του σέρβις.

Αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες σέρβις βάσει εγγύησης, το προϊόν ή ένα προϊόν προς αντικατάσταση του παλαιού δύναται να επιστραφεί σε εσάς με τις ρυθμίσεις παραμέτρων που είχε το προϊόν κατά την αρχική αγορά του και με τις κατάλληλες ενημερώσεις, εφόσον υπάρχουν. Η Cyberwise δύναται να εγκαταστήσει ενημερώσεις λογισμικού του συστήματος στα πλαίσια του σέρβις βάσει εγγύησης, μετά τις οποίες δεν θα είναι δυνατή η επαναφορά του προϊόντος σε παλαιότερη έκδοση του λογισμικού συστήματος. Εφαρμογές τρίτων που έχουν εγκατασταθεί στο προϊόν ενδέχεται να μην είναι συμβατές ή να μην λειτουργούν με το προϊόν μετά την ενημέρωση λογισμικού του συστήματος. Η ευθύνη για την επανεγκατάσταση όλων των άλλων προγραμμάτων λογισμικού, δεδομένων και πληροφοριών θα βαρύνει εσάς. Η ανάκτηση και η επανεγκατάσταση άλλων προγραμμάτων λογισμικού, δεδομένων και πληροφοριών δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση.

Ε. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η Cyberwise δεν φέρει καμία ευθύνη:

(i) σε σχέση με τους κωδικούς πρόσβασης του χρήστη και σε περίπτωση απώλειας αυτών.

(ii) σε περίπτωση απώλειας δεδομένων που περιέχονται στο προϊόν κατά την επισκευή του ελαττωματικού προϊόντος. Ειδικότερα:

Η Cyberwise δεν εγγυάται, υποστηρίζει ή υπόσχεται ότι θα είναι σε θέση να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει ένα Προϊόν στα πλαίσια της παρούσας εγγύησης χωρίς κίνδυνο για τις πληροφορίες ή/και τα δεδομένα ή χωρίς απώλεια πληροφοριών ή/και δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στο Προϊόν.

 

(iii):Για οποιαδήποτε ζημία (θετική ή αποθετική) η  οποία δεν προκλήθηκε από παραβίαση του παρόντος εγγράφου εγγύησης εκ μέρους της Cyberwise.

(iv) για οποιαδήποτε ζημία (θετική ή αποθετική) η οποία δεν αποτελούσε, κατά τη στιγμή της αγοράς του προϊόντος από την πλευρά του αγοραστή, λογικά προβλέψιμη συνέπεια της παραβίασης αυτού του εγγράφου εγγύησης από την Cyberwise ή

(v) για οποιαδήποτε ζημία (θετική ή αποθετική)  η οποία σχετίζεται με οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα του αγοραστή, διαφυγόντα κέρδη, απώλειες δεδομένων ή απώλειες ευκαιριών.

ΣΤ. ΓΕΝΙΚΑ

Οι όροι της χορηγούμενης εγγύησης από την Cyberwise διέπονται αποκλειστικά από το παρόν έγγραφο.

Κανένας μεταπωλητής, αντιπρόσωπος ή εργαζόμενος της Cyberwise δεν είναι εξουσιοδοτημένος να προβεί σε τροποποίηση, επέκταση ή προσθήκη στην παρούσα εγγύηση.

Εάν κάποιος όρος θεωρηθεί παράνομος ή μη εφαρμόσιμος, θα καταργηθεί από την παρούσα εγγύηση, χωρίς να επηρεαστεί η νομιμότητα ή η ισχύς των υπόλοιπων όρων.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γενικοί οροί εγγύησης Νέων Προϊόντων 

Το παρόν έγγραφο ορίζει την πολιτική εγγύησης του ηλεκτρονικού καταστήματος Cyberwise για τα προϊόντα που δημοσιεύονται στις σελίδες του.

Κάθε προϊόν που δημοσιεύεται στις σελίδες του Cyberwise  συνοδεύεται από «Εμπορική Εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και η οποία έρχεται να καλύψει τον πελάτη-καταναλωτή επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων του.
Τα νόμιμα δικαιώματά του πελάτη-καταναλωτή που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος.

Το Cyberwise  έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα του πελάτη-καταναλωτή.

Όροι εγγύησης

Περίοδος εγγύησης

Η περίοδος εγγύησης ισχύει από την ημερομηνία αγοράς που αποδεικνύεται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη, τιμολόγιο, κλπ). Κρατήστε αυτό το έγγραφο μαζί με την κάρτα εγγύησης, εάν υπάρχει.
Η περίοδος εγγύησης είναι διαφορετική ανάλογα με την κατηγορία προϊόντος όπως αυτή αναφέρεται στις σελίδες του Cyberwise  και στο παραστατικό αγοράς
 
2. Προϋποθέσεις εγγύησης

Η εγγύηση αφορά μόνο προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούνται σύμφωνα με το σκοπό τους και για κανονική χρήση και για τα οποία ισχύουν τα παρακάτω
 
-οι συνθήκες της χρήσης είναι σύμφωνα με τις οδηγίες που αναφέρονται πάνω στα προϊόντα, στη συσκευασία και στα συνοδευτικά έγγραφα
 
- η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι πάντα εντός του επιτρεπτού εύρους  
 
- η ηλεκτρική εγκατάσταση στην οποία χρησιμοποιούνται τα προϊόντα δεν υπόκειται σε  αυξομειώσεις τάσης που ξεπερνούν το επιτρεπτό όριο όπως αυτό αναφέρεται στα τεχνικά έγγραφα
 
- τα προϊόντα έχουν τοποθετηθεί, έχουν συνδεθεί και χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, εντός των τιμών του ηλεκτρικού δικτύου, το λειτουργικό εύρος και τις συνθήκες περιβάλλοντος που προβλέπονται από τις τεχνικές προδιαγραφές, τις οδηγίες χρήσης, τα πρότυπα και τα υπόλοιπα έγγραφα που συνοδεύουν τα προϊόντα. 
3. Υπηρεσία εγγύησης

Η μοναδική υποχρέωση του Cyberwise  στα πλαίσια του προαναφερθέντος διαστήματος ισχύος της εγγύησης αφορά την αντικατάσταση ή την επισκευή του κάθε προϊόντος για το οποίο εντοπίστηκε πρόβλημα κατασκευής ή υλικού.  Τα έξοδα που αφορούν την τοποθέτηση ή την αφαίρεση των προϊόντων δεν υπόκεινται στην παρούσα εγγύηση.
 
Ο πελάτης-καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί από την εγγύηση μόνο με την επιστροφή με δικά του μέσα και κόστος στο φυσικό κατάστημα του Cyberwise με την παρουσία όλων των σχετικών εγγράφων και της συσκευασίας του προϊόντος. Εάν επιλέξει να στείλει το προϊόν στο Cyberwise, τα έξοδα και οι κίνδυνοι μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη-καταναλωτή. Το φυσικό κατάστημα του Cyberwise βρίσκεται επί της οδού Φλέμινγκ 12 19500 στο Λαύριο.


Ο πελάτης-καταναλωτής δεν μπορεί να επωφεληθεί από την εγγύηση στις παρακάτω περιπτώσεις:  

- Εάν η εγκατάσταση έχει γίνει από μη εξειδικευμένο πρόσωπο

- Εάν έχει γίνει επισκευή από μη εξουσιοδοτημένη υπηρεσία ή πρόσωπο

- Σε περιπτώσεις ζημίων από λάθος χρήση

- Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα με λάθος σύνδεση, εγκατάσταση ή συντήρηση

- Η εγγύηση δεν καλύπτει ζημίες που προκλήθηκαν από παλαιά, λανθασμένη η κατεστραμμένη ηλεκτρική εγκατάσταση.  

- Σε περιπτώσεις παραβίασης της ακεραιότητας του προϊόντος

- Σε περιπτώσεις απώλειας παραστατικού αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο)

- Η εγγύηση δεν καλύπτει ζημίες που προκλήθηκαν από: υγρασία, πλημμυρά, πυρκαγιά, φυσικές καταστροφές, υπερφόρτωση του ηλεκτρικού δικτύου, ηλεκτροπληξία,  ασφαλιστικά γεγονότα, καθώς και σπάσιμο, γρατσουνιές, λεκέδες, σκίσιμο, κάψιμο και άλλες παρόμοιες πράξεις εκ προθέσεως ή εξ αμέλειας. Κατάχρηση, κακή χρήση, ασυνήθιστη χρήση ή χρήση που παραβιάζει οποιοδήποτε πρότυπο, κώδικα ή οδηγίες χρήσης, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, των τελευταίων προτύπων ασφάλειας, των βιομηχανικών ή/ και ηλεκτρικών προτύπων της ελληνικής επικράτειας.

- Η εγγύηση δεν καλύπτει εξαρτήματα των προϊόντων που έχουν περιορισμένη διάρκεια 2 ετών: μπαταρίες, αναλώσιμα κλπ.
 
Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα τοποθέτησης ή αφαίρεσης των προϊόντων.
Το Cyberwise  διατηρεί το δικαίωμα του να πάρει την τελική απόφαση σχετικά με την εγκυρότητα της κάθε απαίτησης.  
 
4. Διαδικασία παροχής εγγύησης

Ο πελάτης-καταναλωτής που διαπιστώσει την κακή ή τη μη λειτουργία ενός προϊόντος μέσα στο χρονικό διάστημα που διαρκεί η εγγύηση του

-επικοινωνεί με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του Cyberwise στο 2292022414 και ενημερώνει το Τεχνικό Τμήμα για το είδος της δυσλειτουργίας του προϊόντος. Εναλλακτικά μπορεί να αποστείλει email στο info@cyberwise.gr. O πελάτης-καταναλωτής κατά την επικοινωνία του με το Τεχνικό Τμήμα του Cyberwise οφείλει να γνωρίζει τον κωδικό εργοστασίου του προϊόντος, ο οποίος αναγράφεται στη συσκευασία του προϊόντος και σε αυτοκόλλητο πάνω στο σώμα του προϊόντος. Επίσης οφείλει να έχει διαθέσιμο το παραστατικό αγοράς  (απόδειξη, τιμολόγιο, κλπ)  

Με το Τεχνικό Τμήμα συνεννοείται για τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος στο φυσικό κατάστημα του Cyberwise η οποία πρέπει να γίνει με δικά του μέσα και κόστος. Το προϊόν κατά την επιστροφή του πρέπει να συνοδεύεται, με την παρουσία όλων των σχετικών εγγράφων και της συσκευασίας του καθώς και με αντίγραφο του παραστατικού αγοράς. Εάν ο πελάτης-καταναλωτής επιλέξει να στείλει το προϊόν στο Cyberwise, τα έξοδα και οι κίνδυνοι μεταφοράς επιβαρύνουν αυτόν. Το φυσικό κατάστημα του Cyberwise βρίσκεται επί της οδού Φλέμινγκ 12 19500 Λαύριο.

Το Cyberwise  από τη στιγμή που του προσκομίζεται το δυσλειτουργικό προϊόν προχωρά σε μία από τις επόμενες κινήσεις

-επισκευάζει χωρίς χρέωση το ελαττωματικό προϊόν

- ή το αλλάζει με ίδιο καινούριο προϊόν σε καλή κατάσταση (ή και παρόμοιο προϊόν)

- ή θα επιστρέψει στον αγοραστή την αξία της αγοράς του ελαττωματικού προϊόντος, εάν δεν υπάρχει δυνατότητα επισκευής ή αντικατάστασης εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της απαίτησης εγγύησης.

Για το ποια μέθοδος θα ακολουθηθεί στην διαδικασία παροχής της εγγύησης προς τον πελάτη-καταναλωτή, εξαρτάται από την οδηγία που θα αποδοθεί από τον κατασκευαστή του προϊόντος. Οι κατασκευαστές των προϊόντων είναι οι μόνοι υπεύθυνοι και αυτοί καθορίζουν κατά περίπτωση ποια από τις ανωτέρω τρεις επιλογές παροχής εγγύησης θα εφαρμοστεί για κάθε προϊόν

τα ελαττωματικά προϊόντα τα οποία έχουν αλλαχθεί, γίνονται πλέον ιδιοκτησία του Cyberwise.

σύμφωνα με το άρθρο 540 κα το εμπόρευμα πρέπει να έρθει σε συμμόρφωση με την κατάσταση που ορίζεται από την συμφωνία σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση για τον αγοραστή.

μετρά την διεκπεραίωση των υπηρεσιών εγγύησης ή της αντικατάστασης, η προθεσμία της εγγύησης του προϊόντος δεν ανανεώνεται.
 
Προσοχή:
-   προτού δηλώσετε την απαίτηση σας, ελέγξτε προσεκτικά αν το πρόβλημα του προϊόντος καλύπτεται από την εγγύηση σύμφωνα με τους προαναφερόμενους ορούς χρήσης.
-   εάν κατά τη διαδικασία ελέγχου διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα δεν καλύπτεται από την εγγύηση και αρνηθείτε να γίνει επισκευή εκτός εγγύησης, υπάρχει περίπτωση να επιβαρυνθείτε έξοδα μεταφοράς!
-   η επισκευή εκτός εγγύησης επιβαρύνει τον πελάτη.  
-   Το Cyberwise  δεν φερει ευθύνη για την κατάσταση της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και προβλήματα όπως ηλεκτροπληξία, υπέρταση, ασφάλειες με ασυνήθιστα υψηλή αγωγιμότητα, πτώσεις τάσης και συστήματα ελέγχου παλμικού ρεύματος που είναι εκτός τα όρια που ορίζονται για τα προϊόντα και τα σχετικά πρότυπα παροχής.

Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ αγοραστή και πωλητή σε σχέση με την εμφάνιση ελαττώματος, ο αγοραστής μπορεί να απευθυνθεί για την επίλυση της ατομικής του διαφοράς είτε σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, είτε στα Πολιτικά Δικαστήρια.